Sačekajte dok pripremim slike...
img1

DIGIT dookreiranje i održavanje aplikativnih i hardverskih rješenja

img2

Centris 4sveobuhvatni paket knjigovodstva firme

img3

DEKPND Potpuno upravljanje benzinskom pumpom i mnogo više

img4

E-Predmeti Sva vaša dokumentacija uvijek dostupna i pregledna

img5

Samonaplatni uređaji rade za vas 24/7

img6

Fiskalna oprema u skladu sa zakonima RS i FBiH

img7

Održavanje i servisi Maximalna zaštita vašeg ulaganja u IT

img8

Konzalting i oprema Biramo za vas i isporučujemo tačno šta Vam treba

img9

Ostali softverski paketi Windows, Office, Antivirus, Mail serveri

img10

Digit kartični sistem Podrška za vaš loyalty i biznis kartice

img11

Naše Online Aplikacije Naručivači, Fakturisanje, QBI, WEB Shop

img12

Kontakt kako da stupite u kontakt sa nama?

DIGITrazvoj softvera i održavanje

DIGIT doo je kompanija sa preko 20 godina iskustva u razvoju vlastitih softverskih rješenja za razne profile korisnika, te njihovo održavanje u cilju podrške rastu korisnika i njihovih poslova.

DIGIT doo u svom poslu se pridržava najboljih svjetskih principa, posjeduje relevantne sertifikate i iskustva, te korisnicima pruža usluge koje su dobro poznate u BiH.

Osim vlastitog softvera prodajemo i ostale svjetske softverske proizvode i opremu, prema zahtjevu kupca, po vrlo konkurentnim cijenama.

Pozivamo vas da se, skrolujući lijevo desno slajdove, upoznate sa najvažnijim stvarima koje kompanija DIGIT doo nudi.

Centris4 Sveobuhvatan knjigovodstveni paket za sve vrste firmi.

Centris4 paket je plod našeg 20-to godišnjeg iskustva sa programiranjem. U paket su implementirani zajednički zahtjevi vođenja firmi svih naših korisnika, opcije i funkcije koje su se pokazale esencijalnim i enormno korisnim u svakodnevnom radu sa knjigovodstvom, upravljanjem, planiranjem i više. Paket se pozicionira kao centralni informacioni sistem (otud ime CentrIS) - nalazi se u jezgru obrade podataka, te prikuplja i obrađuje podatke iz drugih sistema, i šalje podatke u druge sisteme (poput PPO, exporta KUF i KIF, exporta za banke i slično).

Centris4 se sastoji iz cjelina koje rade sa KUF i KIF, maloprodajom, veleprodajom, finansijama, izvještavanjem, proizvodnjom, učitavanjem iz dekpnd, nabavkama, osnovni CRM, radnim nalozima, osnovnim sredstvima, planovima, kadrovima i obračunu plata. Centris4 se može konfigurisati da radi samo sa podskupom željenih funkcija, omogućujući rad i najmanjih poslovnih jedinica. Centris4 podržava rad sa više poslovnih subjekata čime nudi vrlo kvalitetno rješenje i za knjigovodstvene biroe.

U svim svojim modulima Centris4 zadržava principe višekorisničkog rada i saradnje, na krajnje user-friendly način sa uvijek dostupnim online sistemom pomoći. Zahvaljujući našem iskustvu, u paket smo ugradili moćne sisteme analize i pretrage za podacima, kao i za greškama i nepravilnostima, što vam omogućava da lako i brzo izvršavate svoje zadatke zadržavajući pri tome kontrolu u tačnost na nivou 100%

DEK-PND Vrhunske aplikacije za rad maloprodaja na BS i okolini

Aplikacije na benzinskim stanicama zahtjevaju posebnu kvalitetu jer se od njih traži jednostavnost, moćnost i tačnost. U objektima prodaje na BS vladaju uslovi skoro realnog vremena i svaki prekid rada je gubitak prihoda tako da su naše aplikacije prilagođene tom cilju - rad bez prekida. U okruženju BS se često mijenjaju radnici, tako da je korisničko okruženje jednostavno i prilagođeno i potpunim početnicima.

Dekpnd se ogleda u 2 komponente - DOMSPOS aplikacija za mlp POS prodaju goriva i ostale robe (front office) i Puma2Admin za administraciju i pregled svih ostalih procesa na objektu (back office). Sve aplikacije poštuju standarde vođenja knjiga i u RS i FBIH (ostale zemlje regiona - po zahtjevu)

Svi sistemi su prilagođeni mnogobrojnim zahtjevima korisnika u pogledu funkcija, izgleda dokumenata, načina rada, zaštite pri radu, prevencije prevare itd. Svi podaci mogu da se repliciraju na centralni server kompanije stvarajući tako neprobojan zaštitni zid, a pri tom je sistem imun na prekide interneta itd. DEKPND može da svoje podatke predaje i u druge informacione sisteme, ali najbolje sarađuje sa CENTRIS4 sistemom

E-Predmeti Organizujte i čuvajte svoje dokumente na moderan način

U današnje doba imati sve dokumente dostupne na klik je imperativ. Više niko nema vremena da dokumente i projekte traži po arhivi ili po diskovima svog računara i računara kolega. Epredmeti se upravo postavljaju kao centralna baza svih dokumenata i podataka o tim dokumentima

E-predmeti se sastoje od više hijerarhijskih struktura koje pomažu optimalnom čuvanju podataka. Sve u E-predmetima je organizovano po predmetima koji imaju svoje akte. Svi predmeti se nalaze u strukturi foldera. Predmeti pripadaju vlasnicima, a mogu se dodjeliti referentima koji ih izvršavaju ili imaju uvid u njih. Takođe, postoje klasifikacione oznake i sektori.

Kombinujući gornje osobine može da se prati priliv dokumentacije, izvršenje poslova, količina angažovanja i još mnogo drugih parametara. Na predmetima može da sarađuje više učesnika. Predmeti mogu da se nasljeđuju po principu jedan na više čime se dobija "dubina" predmeta. Predmeti imaju i podatke o vrijednostima i rokovima. Sve to se može pretraživati kroz moćni sistem pretrage i lociranja. Takođe tu je i podsistem saglasnosti(odobrenja) radi bržeg usaglašavanja pojedinih zadataka. Sva komunikacija se odvija kroz email.

Samonaplatni uređaji Naši uređaji pouzdano rade 24/7

U današnje doba cijena radne snage postaje sva veća, a kvalitet radni kadar je sve teže dostupan. Mi nudimo prilagođene uređaje za samoposluživanje koji mogu odmijeniti jednog ili više radnika po višestruko nižoj cijeni.

Uređaji koje nudimo imaju CE certifikat i ugrađuju se objekat ili kao samostojeći uređaj u skladu sa pravilima struke, zavisno šta je korisniku optimalno. Uređaj podržava domaći jezik kao i Engleski jezik. Ostali jezici po zahtjevu. Rad sa uređajem je vrlo jednostavan i korisnika osim komandi na ekranu navode i glas virtualnog pomoćnika (takođe na dva jezika).

Uređaji su standardno opremljeni sa displejem sa 8 komandih tastera, primačem novca, primačem vlastitih poslovnih i loyalty kartica, primačem bankarskih kartiga Ingenico, štampačem potvrda i barkod skenerom. Uređaji mogu da rade u više režima počevši od apsolutne automatike 24/7 sata do podjeljenog rada uređaja i poslužioca. Uređaj prima bankarske kartice tipa VISA i MASTERCARD i podržan je rad preko NLB ili Sber banke.

Fiskalna oprema Ovalašteni proizvođač fiskalnih uređaja za RS i FBiH

DIGIT doo je ovlašteni proizvođač fiskalnih uređaja za teritoriju RS i FBIH

Održavanje i servisi Profesionalno štitimo vašu opremu i podatke

U današnje vrijeme sve više poslovnih procesa leži oslonjeno na IT opremu i direktno zavisi od dostupnosti i ispravnosti opreme. Održavanje opreme u radnom stanju je postao imperativ svih kompanija koje cijene svoje vrijeme i svoju produktivnost. DIGIT upravo u tom segmentu može da pruži pomoć. Sa svojom visoko osposobljenom servisnom mrežom pružamo usluge održavanja opreme na cijeloj teritoriji RS i BiH.

Pružamo usluge :
izlazak servisera na teren
pružanje stručnih usluga telefonskim putem
pružanje usluga direktnom konekcijom na korisnički ekran (internet konekcija neophodna)
Prihvatamo obavezu popravke opreme u zadatom vremenskom intervalu, kao i rad noću, vikendom i praznicima.

Održavamo sljedeće tipove opreme:
brand name i ostale PC računare i monitore
laptop računare
servere i prateću opremu
komunikacionu opremu i računarske mreže
printere i skenere
i druge namjenske uređaje
Na svoje radove dajemo garanciju. Zadovoljan korisnik je naša najveća briga.

Savjetovanje i oprema Pomažemo vam da nabavite optimalnu opremu za vaš rad.

Naš stručni tim će sagledati vaše potrebe za opremom i predložiti optimalna rješenja iz domena Server, Radnih Stanica, Printera, UPS, Mrežnih uređaja, Skenera i ostalog. Za svu opremu vam možemo dati najbolju ponudu i preuzeti kompletnu brigu u garantnom i vangarantnom periodu. Zato, slobodno nas pozovite i računajte da ćete nabaviti najbolje hardversko rješenje po optimalnoj cijeni.

Mi znamo da procjenimo koja nivo performansi oprema treba da pruži da to bude u skladu sa vašim očekivanim komforom u radu. Svako zna reći -"kupite najskuplji server", mi znamo kako da kupite najpovoljniji server a da vaš rad ne trpi.

Za svu opremu dajemo garanciju po uslovima proizvođača i u roku koji je propisao proizvođač.

Ostali softverski paketi Podrška radu cjelokupne vaše opreme

Microsoft Windows server
Microsoft Windows 10
Microsoft Office
ESET Nod32 antivirus zaštita
Avast antivirus zaštita
MDAEMON Email server
EPLAN engineering software
TerminalWorks TS print
i druge prema potrebi..

Digit kartični sistemi Upravljanje kupcima i briga o njima

Kartični sistem omogućava upravljenje vašim partnerima kojima nudite odloženo plaćanje nakon preuzimanja robe. Ovaj sistem preuzima podatke iz finansijskog knjigovodstva, kombinuje ih sa nefakturisanom potrošnjom i dozvoljenim minusom i odlučuje da li kupac ima dovoljno sredstava za preuzimanje robe ili ne. Time nivo zaduženosti držite na prihvatljivoj mjeri

Kartični sistem služi i kao sistem odanosti, nudeći gotovinskom kupcu da "skuplja" bodove a za uzvrat vi mu nakon dostignutog praga nudite besplatne proizvode. Pragove i procente vi određujete.

Kao treći oblik tu su Diskont kartice, koje donosiocu kartice , prilikom dolaska i kupovine u objektu, odobrava neki od popusta iz rabatne politike, a to može biti punos toga: od popusta prema količini robe, šifri ili grupi roba, vremenu, datumu ili sl. Diskont kartice ne skupljaju bodove, one umanjuju račune instant.

Digit ONLINE aplikacije Vaše funkcije i podaci dostupni sa svih lokacija

Neše on-line aplikacije donose živi pristup podacima sa interneta, čime lakoća korištenja podiže na novi nivo. Naša QBI aplikacija se naslanja na DEKPND bazu i daje instant podatke o vašem poslovanju, prometu, prihodu, ostvarenom ruc, zalihama, itd. I sve to je dostupno na vašem mobilnom telefonu sa Android ili IOS operativnim sistemom.

Druga aplikacija NARUČIVAČ - omogućava online kreiranje narudžbi za prodaju artikala koje kreiraju vaši trgovački putnici, sa online izdavanjem računa na licu mjesta. Kupcu naknadno šaljete fiskalni račun.

Naša C4Portal aplikacija omogućava vam da vašim kupcima dajete uslugu online uvida u svoja stanja, broj, količinu i izgled izdatih računa, pregled finansijskih stanja itd.

Naša CWEB aplikacija omogućava Vam da imate internet prodajno mjesto, tj da sa većeg broja poslovnica izdajete fakture za svoje usluge, koje su online uknjižene u Centris4 sistem, bez prekucavanja ili dodatne administracije.

Naša Centris WEBSHOP aplikacija se naslanja na Centris4 bazu i nudi online prodaju i naručivanje proizvoda iz vaše online prodavnice.

Kontakt sve naše adrese

Zemaljska adresa:
DIGIT DOO, Kralja Petra I Karađorđevića 83a /II,
78000 Banja Luka, RS, BIH

Email: digit [@] digit-rs.com | Servis Email: servis [@] digit-rs.com

Telefon: +387 (0)51 / 227-510 | Fax: +387 (0)51 / 227-521